۱۰۸

رویای عاشقان را تعبیر کن سپیده!
شعر قشنگ دل را تعبیر کن سپیده!
خورشید را خجل کن از پرتو جمالت
فردای روشنی را تصویر کن سپیده!
با گرمی نگاهت ، این انجماد شب را
در صبح روز جمعه، تبخیر کن سپیده!
با آیه های روشن بشکن طلسم شب را
روح شریر شب را ، تسخیر کن سپیده!
«از گوشه ای برون آ» ای کوکب ِسعادت
در سرنوشت ِدلها تأثیر کن سپیده!
گِرد ِزمین نشسته گَرد ِسیاه ِتردید
آیات ِروشنت را تکثیر کن سپیده!
دیده به خواب عاشق، خورشید می درخشد
رویای هر شبم را تعبیر کن سپیده!

۱۰۷

به نظرت چرا آدما یههههههههههه عالمه دروغ میگن؟

۱۰۶

اپل لیدی کربلا می خواهد ... 

 

                                  

 

 

دل اپل لیدی شدید کربلا می خواد 

یه جای امن نیاز دارم کربلا یکی از امن ترین جاهای دنیاست 

دو تا آغوش امن برای هر چی درد و گریه است 

 

             

 

بالا و پائین دلت خداست 

و این خیلی قشنگه 

یعنی قشنگ ترین حس دنیاست 

هر کدومتون دلتون می خواد برای بقیه دعا کنین قسمتشون شه 

شاید شما قبل از همه مشرف شدین !!! * 

  

 

 


 

* : خیلی یاد حدیث بودم 

برای سلامت شدن امیرحسین پسرش دعا کنین

۱۰۵

 

دلم یکمی زنده گی می خواد 

مرگ و درد خونم رفته بالا 

 

بوی شیر و پودر بچه 

حتا بوی پی پی و جیش   

یه کوچولو  

که تازه از پیش خدا اومده 

 

خدایا چه قدر به نگاه مهربونت از نوع زنده گی نیاز دارم 

می شه پلک بزنی * و نگاه مهربون مرگ و بیماری تموم شه؟ 

 

 


 

* : من قائل به تجسم الهی نیستماااااااااااااا