۱۲۹

کلی آدم اومدن و رفتن من هنوز نفهمیدم چی کم دارم 

نمی دونم یعنی دنیا این قدر کثافته که به خاطر اضافه وزن هیچ کسی که کس تو باشه نباشه 

 

خستم 

 

از ناراحت کردن مامانم خستم 

از دپرس شدن خستم 

از کم داشتن چیزی که نمی دونم چیه خستم 

 

 

چند بار تصمیم جدی گرفتم دیگه بهش فکر نکنم چون دارم می بینم که نمیشه ولی ... 

زدم زیر قولم 

 

دلم نمی خواد دومین نفر باشم دلم نمی خواد کم دیده شم 

 

کسی نمی دونه چرا یه دختر مذهبی چاااااققققق!!!!!!!! (خوب شد؟ حال کردی؟) رو کسی که هم قواره ی  فکری باهاش باشه نمی خواد؟ 

 

بغض گنده برای تنهایی هایی که نمیشه ازشون فرار کرد 

برای همه ی احساسات طبیعی یه آدم  

برای ربط عاطفی آرامشبخش که حقمه! 

۱۲۸

از همه چی خستم نفهم بفهم

127

salam 

nemidonam ba bi fonti bi wordi va ba in hame tamrin o tahghigh o emtahane lanati che ghalati bayad bokonam

۱۲۶

همه ی این هفته رو گریه کردم 

 

فقط دوتا خبر خوب توی کل هفته بود 

یکیش دربارهی یه کار مامانم که جور شد خدا رو شکر 

اون یکی هم مربوط به ابجکم و آقاشون  بازم خدا رو شکر 

 

 

منم کم کم تصمیم گرفتم برم بمیرم