۱۵۴

دیشب بنا به روایات به احتمال دومین شبی است که شب قدر بوده 

طبق معمول هر سال هم خیلی ها این شب رو احیا می گیرن 

 

دیشب ولی یه اتفاقی برای من افتاد شبیه سکینه القلب 

 

من قبل از مراسم قرآن به سر عادت دارم که چشمامو ببندم و از خدا بخوام حرفی که باید ازش بشنوم رو توی صفحه ای که باز می کنم برام بذاره 

خب دیشب برام حیرت آور هم بود آیه ۳۷ سوره مبارکه نور اومد ؛ 

رِجَالٌ لَّا تُلْهِیهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَیْعٌ عَن ذِکْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِیتَاء الزَّکَاةِ یَخَافُونَ یَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِیهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ {النور/37}

۱۵۳

خونه دوست جون اینا 

همه خستن ازما

۱۵۲

یاصانع کل مصنوع 

...... 

یا خیر حبیب و محبوب 

....... 

یا رب البیت الحرام 

....... 

یا خالق ذکر و الانثی 

...... 

یا قادر علی کلی شیئ 

 

 

........................................................................... 

 

خدایا این شب های نورانی لطیف  

که من آرامششو می بینم و بیشتر بنده هات عزا و غم 

من همش یاد توام 

 

خدایا وسط این همه ناله و آرزو دست های من که به طرفت بالا اومده رو می بینی؟ 

۱۵۱

نمی خواد  

پس 

خفه شو اپل