۶

امروز از صبح داغون بودم 

می خواستم برم صبحانه بخورم آقای لوله بازکنی اومد 

رفتم بانک 

 ۶۰۰۰۰۰۰ ریال وجه نقد مملکت رو ریختم به حساب دانشگاه کثیف و نجس آزاد از اسلام 

برگشتم خونه که مثلا یه چیزی بخورم آقای کولری اومد 

 

ساعت ۲ بابام گفتن میرن میوه فروشی ! 

رفتم دیدم توی یخچال یه ظرف کدوی سرخ کرده داریم 

پیاز داغ درست کردم که کدوها رو با پیازها ببپزم دیدم وووووووایییییی کدوها ترشیدند! 

 

بله اپل لیدی امروز یه غذای خوشمزه به همین دلیل درست کرد که همه چیز درباره اش رو 

توی ادامه  مطلب می ذارم 

 

فکر کنم جزء معدود مجردهایی هستم که غذا پختن رو دوست دارن  

 

 یه دوست جدید باعث شد حس خوب غذا درست کردن رو دوباره احیا کنم ازش ممنونم 


 یه دوست جدید باعث شد حس خوب غذا درست کردن رو دوباره احیا کنم ازش ممنونم

 

خوراک سبزیجات یه غذای سبک و مقوی کم کالری و پر از ویتامین

 

۴تا پیاز خلال شده رو می ریزی توی قابلمه که آبش گرفته شه بعد ۱ قاشق غذاخوری روغن کنجد 

بهش اضافه می کنی  و یه کمی زردچوبه بعد ۵تا سیب زمینی متوسط رو خلالی باریک می کنیم 

 و می ریزیم توی قابلمه تا سیب زمینی ها یه کم نرم بشن 

 

 

 

 حالا رنگ پیازهامون هم قشنگ شده 

 نمک و فلفل و آویشن و زیره پودرشده رو بهش اضافه می کنی  

چندقاشق آب توش میریزیم که ادویه ها باهم مخلوط شه و بو و طعمشون از هم جدا به نظر نیاد 

۳تا هویج متوسط رو خلالی می کنی و بهش اضاه می کنی زیاد شدن هویج باعث شیرین شدن 

غذا میشه که اصلا خوب نیست !  

 

 

نخود فرنگی و رب گوجه فرنگی و ذرت کنسروی رو با فاصله های ۵ دقیقه ای اضافه می کنیم 

 

 

 

زعفران و اگه دلتون خواست یه کمی قارچ هم می تونین توش بریزین  

البته اگر اسیداوریک خونتون بالا نیست 

 

 

 

امیدوارم ازش لذت ببرین  

یادتون باشه طعم فلفل سبز پخته خیلی دلچسب نیست توی این خوراک

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ناشکیبا یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 19:55 http://www.nashakiba.ir

خیلی جالب بود لذت بردم .
به من هم سر بزن[گل][گل][گل]

سارا دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 12:03 http://www.manyekzanam.blogfa.com

سبک نوشتنت منو یاد داداشم میندازه ...

سارا دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 12:12 http://www.manyekzanam.blogfa.com

یوهووووووووووووو... من عاشق همه موادشم ... حتما درستش میکنم ... فکر کنم مزش خیلی خوشمزه بشه ... نه؟.. راستی یه سوال.. اگه به جای رب یه ریزه خامه بزنیم بهش چی میشه؟ خراب نمیشه؟...

ساحل یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 17:31

خیلی خوبه که جزء معدود مجردهایی هستی که غذا پختن رو دوست دارن. تازه غذاهاتم خیلی خیلی خوشمزه و غیر معمولیه معنی غیر معمولی و که بهت گفتم

یه دستی هم رو سرمن بکش که اگه کسی نباشه حتا حال یه نیمرو درست کردنم ندارم و احتمالا؛ از گشنگی می میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد