۱۵۹

امروز سالگرد تولد قمری بلاگمه 

یه دوست عزیزی لطف کرده برام قالب اختصاصی ساخته که به مناسبت تولد بلاگ افتتاحش میکنیم 

دیروز و دیشب جزء لحظه های سخت زندگیم بود 

این دلهره ی لعنتی توهمیم هم که ول کنم نیست! 

 

خواهریمان با شوشویشان می روند سفر  

دلم می خواست قبل شروع امتحانات منم یه استراحتی بکنم ولی خب نمیشه هم نمی دونم با کی و کجت برم هم پول ندارم آنچنان 

از شنبه هم یه دوره درسی ۱۰ روزه فشرده دارم ۹تا۱۰.۳۰ -۱۱تا۱۲.۳۰-۱۴تا۱۶ سنگینه ولی خب! 

تا ۳۱ شهریورم امتحان دارم ۵تا!!!!!!! 

 

زندگیم شبیه پلک زدن تندتند برای فرار از واقعیت شده! 

توی لحظات آخر ماه مبارک رحمت دعام کنین

نظرات 3 + ارسال نظر
موچه کوچولو سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 16:13 http://koocholoamin.blogsky.com/

ایشالا خدا بهت صبر بده

ساحل شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 02:27

تولدت وبلاگ یواشکیت مبارک

واقعیت همینه که توشی
خیلیم خوبه، خیلیم قشنگه....

خیلیم دلت بخواااااااددددد

اگر ۵ سال مثل من الاف و بیکار ول می گشتی و از بیکاری و بی مصرفی دلت می خواست سرت و بذاری زمین بمیری الان بیشتر قدر این روزاتو می دونستی

بلیرم.... اینجوریاس

یکی از اهالی یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 21:48 http://khorzeneh.blogfa.com

قالبت نازه ها... مبارکت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد