173

گلوله کاموا زیر درخت نشسته بود.


مورچه کوچولو گریه کنان به او رسید.


کاموا گفت: « مورچه کوچولو چی شده، چرا گریه می کنی؟»


-راه خانه ام را گم کرده ام.


- نترس ، من کمکت می کنم.


از این ور برود!


جنگل پوشیده از علف های بلند بود.


موچه کوچولو ترسید.


راه خانه خیلی خیلی دور بود.


به کاموا نگاه کرد.


کاموا باز هم دلش سوخت.


به مورچه کوچولو گفت:« با من بیا!»


اما کاموا ایستاد.


به مورچه های دیگری فکر کرد که راه را گم می کنند.


برگشت.


مورچه کوچولو تعجب کرد.


کاموا دُم ِ خودش را به درخت بست و درحالی که از هم باز می شد با مورچه کوچولو به

راه افتاد.


کاموا راه می رفت و باز می شد.


راه می رفت و باز می شد


مورچه کوچولو گفت: « وای ! داری کوچک می شوی!»


کاموا همراه مورچه به خانه مورچه ها رسید.


مورچه کوچولو گفـت: « چقدر کوچک شده ای ! از من هم کوچکتر! ممنونم که مرا به

خانه رساندی.»


مورچه به راهی که آمده بود نگاه کرد؛


مورچه های زیادی شاد و خوشحال از کنار خط کاموا به خانه بر می گشتند.


همه مورچه ها بیرون آمده بودند.


و به کاموا نگاه می کردند که جاده ای شده بود میان راه خانه تا جنگل !


مورچه کوچولو به جاده نگاه کرد و با خوشحالی گفت: « وای کاموا! نگاه کن چه جاده ی

درازی!»


و بعد با نگرانی گـفت: « کاموا! کاموا


توکجایی؟


کجا رفتی؟»


و صدای کاموا را شنید:


« من همین جا هستم ؛ پیش خودت؛


نگاه کن ! حالا من جاده ام، جاده ی مورچه ها؛ تا دیگر راه را گم نکنند....»

نظرات 3 + ارسال نظر
نانو سلامت سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 12:57 http://shop.sinanoco.com

سلام عزیز .تازه با وبلاگت آشنا شدم و چندتا از پست هاتم خوندم.زیبا مینویسی و عکس هات قشنگن.سعی کن بیشتر از عکس تو پست هات استفاده کنی.بازم بهت سر میزنم.راستی اگه خواستی در مورد محصولات تولید شده بر پایه تکنولوژی نانو بیشتر بدونی لینکم کن و به سایت من سر بزن و نظرتو برام ایمیل کن.خوشحالم میکنی.

جوجو چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 11:36 http://damobazdam.blogsky.com

سلام خوبین؟ وب خوبی دارین...
به کلبه ی من و پیشی هم سر بزنید... اگر با تبادل لینک موافقین خبرم بدین... مرسی...

http://damobazdam.blogsky.com/

جوجو چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 14:19 http://damobazdam.blogsky.com/

سلام خوبی؟ من لینکیدمت. تو هم لینکمون بکن.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد